Booking

1. Før start:

Booking af starttider skal ske via GOLFBOX.

Booking kan ske i klubhuset via infostander i gangen til herreomklædningen eller fra alle computere, der har adgang til Internettet.

Det er kun medlemmer af Dameklubben, der kan booke tider om torsdagen mellem kl. 08:30 – 9:50 og igen mellem kl. 15:30 – 16:20.

Du reserverer en tid således:

  • Du åbner GOLFBOX med dit medlemsnummer og din Pinkode.
  • I rubrikken "MIN GOLFBOX" vælges tidsbestilling og herefter udfyldes relevante rubrikker.
  • På dagen husk at kvittere mindst 15 min. inden start

    Tider, der ikke er booket inden lørdag aften, vil blive frigivet til booking for alle.

    Du kan selvfølgelig også spille på andre tidspunkter om torsdagen, men her har Dameklubbens medlemmer ikke fortrinsret, hvorfor booking sker efter klubbens normale regler.

    Husk: Spil bør afvikles som 4-bolde. 

    • Spil bør afvikles som 4-bolde.
    • Tag hensyn til evt. spillere der står uden nogen at spille med.

     

2. Scorekort: Scorekort skal udfyldes med:
  • Navn – medlemsnr. - hcp – antal slag - dato - tee.

Husk:

  • Underskrift af spiller og markør.
  • Markøren skal være medlem af Dameklubben
  • At sætte kryds i EDS, hvis du vil reguleres.

Skriv resultatet i feltet foroven og slå en cirkel omkring. Birdies markeres ligeledes med cirkel omkring.

Mangler i forhold til ovenstående kan medføre diskvalifikation vedr. dagens turnering.

 

3. Efter turneringen: Resultat:
  • Scorekort skal lægges i Dameklubbens scorekasse/postkasse på spilledagen.
  • Kort afleveret senere vil blive afvist.
  • Resultater og stillinger ses på Dameklubbens hjemmeside www.fgcdame.dk
  • Hvis du har spillet EDS, skal du selv sørge for at indtaste scoren på infostanderen og udfylde et ekstra scorekort, der skal opbevares hos dig selv i 2 måneder. 
4. Fællesdage:

Tilmelding sker via Golfbox.dk, således: 

  • Indtast klubnr., medlemsnr. og pinkode, som ved alm. booking.
  • Klik på "Klubturneringer" i venstre side  
  • Vælg den turnering du ønsker at tilmelde dig og tryk på "Registrering" 
  • Sæt X ved spørgsmålet om, om du ønsker at deltage i middagen  
  • Din tilmelding kan nu ses ved klik på rubrikken "Tilmeldingsliste".
  • Framelding sker ved klik på rubrikken "Frameld"
  •   

Mødetid er senest 30 min før start, hvor der normalt vil være parole. 

Afbud fra mandagen før fællesdagen og indtil tirsdag kl. 12.00, skal ske til turneringslederen, se turneringsopslag.

 

 


Sidst redigeret: 24.03.2014 | Udskriv | Hits: 5600 |